.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استعفای دسته جمعی مسئولان استانداری / وزارت کشور: ربطی به ما ندارد
شمال نیوز: انتصاب مدیران استانداری‌ها از اختیارات استانداران است و فقط معاونان استانداری‌ها آن‌هم با پیشنهاد استانداران باید به تأیید وزیر کشور برسد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به ماجرای استعفای پنج تن از مدیران استانداری البرز گفت: استعفای مدیران استانداری البرز ارتباطی به وزارت کشور ندارد.

روح الله جمعه‌ای در گفت: انتصاب مدیران استانداری‌ها از اختیارات استانداران است و فقط معاونان استانداری‌ها آن‌هم با پیشنهاد استانداران باید به تأیید وزیر کشور برسد.
او گفت: معاونان استانداری‌ها باید استعلام‌های مختلفی را در زمینه بررسی کفایت و صلاحیت‌های لازم از مراجع مختلف با تأییید پشت سر بگذارند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به روند استعفای مدیران در استانداری‌های کشور گفت: انتصاب و یا عزل و نیز پذیرش استعفای مدیران در استانداری‌ها در اختیار استانداران است.
جمعه‌ای گفت: این موضوع (استعفای دسته جمعی پنج تن از مدیران استانداری البرز) مربوط به داخل خود استان البرز است و این مباحثی هم که درباره بحث استعفای این افراد با نظر وزارت کشور مطرح می‌شود مورد تأیید وزارت کشور نیست.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پاسخ به پرسشی درباره اخبار مطرح شده درباره استعفای استاندار البرز گفت: این موضوع  در حال حاضر مورد تأیید وزارت کشور نیست.
جمعه‌ای با اشاره به شایعات مطرح شده در برخی از رسانه‌ها درباره استعفای سید طاهر طاهری، استاندار البرز با بیان این که تا امروز این موضوع را تأیید نمی کنم گفت: این موضوع، گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها است و در حال حاضر مورد تأیید وزارت کشور نیست./تسنیم

به گزارش شمال نیوز ، هفته گذشته اکبر سلیم نژاد مدیر کل حراست، سیدعباس ماهوتی ها مدیر کل بازرسی، سید ابوالقاسم طاهری مشاور عالی استاندار، مجید سریزدی معاون عمرانی استاندار و سید محمد طاهری، معاون مدیر کل حوزه استانداری البرز از سمت های خود استعفا کرده بودند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندران 2 خرداد 1393
جای تعجب دارد از سخنان سخنگوی وزارت کشور
فرماندار بروجرد را عزل می کنید به شما ارتباط دارد
فرماندارسوادکوه به نماینده مجلس تندروی می کند و مورد اهانت قرار میگیرد وبه شما ربط ندارد
انتصاب فرمانداران و مدیران کل طبق بخشنامه ابلاغی از سوی وزیرصورت میگیرد ولی استغفای دسته جمعی به وزیر ارتباط ندارد
پس معلوم نسیت قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 خرداد 1393
نه داداش اینجوری ها هم نیست که . فرماندار بروجرد رو برکنار نکردن , بهش گفتن استعفا بده . در قبال اینهمه دروغ که به مردم دارین میگین شما مسئولین باید پاسخگو باشید . در جریان باشید خدا به زنا کار نگفت دشمن خودش ولی دروغگو به دشمن خدا نسبت داده شده . عمل دروغ گفتن از زنا هم بدتر هست , حالا شما بگین که مصلحتی هست
نا شناس 2 خرداد 1393
ببینید جمعه ای سمنانی است - سید طاهر طاهری هم از سمنان است - ضمنا ابوالقاسم داداش استاندار و پسر استاندار چرا استفاء دادن؟؟؟!!!!
نا شناس 2 خرداد 1393
ای کاش مدیران استانداری مازندران هم استعفا میدادن ما کارمندان استانداری حتی1ریال پاداش آخر سال نگرفتیم الانم خبری از اضافه کار نیست حقوق بعد عید ما از قبل عید کمترشده از نمایندگان عزیز خواهش میکنم قضیه تحقیق و تفحص رو جدی بگیرن و اسیر لابی گری ها نشن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 خرداد 1393
کدوم نماینه آقا اینا که خودشون از همه بدتر هستن با اون همه انتصابهای که داشتن گند زدن به استان این هم از وضع کارمندهای استانداری که بخاطر اشتباه آقای .... میگن بودجه کم داریم ولی نمی خوان پیگیری کنند !!!!!!!!!!!!! بگید ما دردمون و به کی بگیم
نا شناس 1 خرداد 1393
طاهری یکی از گزینه های وزارت صنعت معدن و تجارت هست.
پاسخ ها به این نظر
فرمانداری 2 خرداد 1393
آفا راست میگه. حقوق می دن بدون اضافه کار . اضافه کار که می دادن مگه چقدر بود؟ حداکثر 40 ساعت که از عید به بعد قطع شد. حقوق ارذیبهشت با حکم قدیم دادن.
نا شناس 1 خرداد 1393
وزیر کشور نشان داد در انتخاب استاندارانی مثل استاندار مازندران از خودش اختیاری نداشت
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 خرداد 1393
دقیقا درست می فرمایند
خرمی 1 خرداد 1393
مشکل ازآنجاشروع شدکه وزیرکشورهمراه مردم وهیات دولت نیست وتغییرات استانداریها وفرمانداریهابه کندی پیش می رودوآن هم موردرضایت طرفداران دولت نیست.
نا شناس 3 خرداد 1393
استانداری مازندران داره به پرسنلش ظلم میکنه،چقوق کمترازپارسال،انتصاباتی که بیشتربه باج شبیه است،درکل به قهقرامیرود...
نا شناس 3 خرداد 1393
انتخاب استاندارمازندران قبل ازانتخاب رییس جمهوربرنامه ریزی شده بود.بقیه کارها فرمالیته بود...منبع معتبر.این کامنت روحذف نکنید
نا شناس 4 خرداد 1393
حالت خوبه
بهزاد 5 خرداد 1393
جناب اقاي دكتر ربيع فلاح استاندار مازنداران سلام عليكم چرا از مديري استفاده نميكنيد كه 27 سال سابقه مديريت در وزارت راه و شهرسازي ازجمله ايرانشهر اراك و سمنان بوده استفاده نمي شه كه ايشان هم اهل مازندران هست خواهشمند دستور فرماييد اقدام لازم معمول گردد با تشكر و سباس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.355 seconds.